Vi tar gjerne et uforpliktende møte hos dere!

Adminsenter AS er et moderne og fremtidsrettet autorisert regnskapsbyrå.

Vi sørger for regnskap, lønn og personal, fakturering, rapportering, selvangivelse og årsoppgjør.

Bistår også med firma etablering, stiftelse av selskaper og andre formelle endringer.

Vi satser på kunnskap i kombinasjon med moderne teknologi, slik at vi kan skape verdier.

Vi bruker moderne online regnskapssystemer og jobber kontinuerlig.

Vårt mål er å gi kunden fullstendig oversikt til annen hver tid.

Rådgivning og support er også en stor del av det vi tilbyr til bedriftsledere og private personer.

Vi har erfaring med små og mellomstore bedrifter innen ulike bransjer.
Vi skaper verdier og støtter kunder i alle prosesser.

 

 Kunden i Fokus- Gode rutiner – Effektivitet – Kvalitet.

Vi er fleksible og tilgjengelig.

 

Marina Dørmænen.

Daglig leder og eier av Adminsenter AS, som ble stiftet i 2012.

Utdannet Siviløkonom med tilleggsutdannelse i forretningsjus, skatterett og styrearbeid fra  BI i Drammen.

Marina ble Autorisert regnskapsfører i april 2011, og har mer enn ti års erfaring innen regnskap, rådgivning og skatteplanlegging.

 

 

 

 

Lena Gulliksrud. 

Lena har 10 års erfaring fra regnskapsføring for en rekke forskjellige bransjer, som regnskapsmedarbeider.

Hun har sin utdannelse fra  Wang Handelsskole og IT Akademiet.

Lena har vært ansatt i Adminsenter AS siden 2013

 

 

 

 

 

Vi søker for tiden etter en regnskapsmedarbeider.

Send oss gjerne en åpen søknad!